Οι δροσοσταλίδες αρθρογραφούν...!!

Μάθαμε πώς να αναγνωρίζουμε ένα άρθρο, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του. Βρήκαμε άρθρα από εφημερίδες και  τα διαβάσαμε στην τάξη. Έπειτα δοκιμάσαμε να γράψουμε δικά μας άρθρα, με ελεύθερο θέμα. 




Τέλος, γράψαμε ένα άρθρο ομαδικά. Ετοιμάσαμε ένα προσχέδιο και κάθε ομάδα ανέλαβε μία παράγραφο. Υποθέσαμε ότι το άρθρο μας θα δημοσιευόταν σε μία σχολική εφημερίδα. Το θέμα του; Σχετικό με εμάς φυσικά!! Γράψαμε για εμάς στο τρίτο πρόσωπο.


Το άρθρο σας  Δροσοσταλίδες..κάνατε εξαιρετική δουλειά για άλλη μια φορά!

ΜΑΘΗΤΕΣ   ΣΤΟ   ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

   Οι   μαθητές  της   τετάρτης   τάξης   του   1ου   δημοτικού  σχολείου   Αγ.Ι.Ρέντη που  αποκαλούνται  "δροσοσταλίδες" ,με  τη βοήθεια  της   δασκάλας  τους   έχουν  ένα  δικό  τους  ιστολόγιο τάξης. Για τους μικρούς  μαθητές, είναι  κάτι  καινούριο  και  το βρίσκουν  χρήσιμο  και διασκεδαστικό. 
  Οι δροσοσταλίδες  χρησιμοποιούν το  ιστολόγιο για να έχουν περισσότερο υλικό για τα μαθήματά τους. Μπορούν να δουν ακόμα και τα βιβλία τους σε ψηφιακή μορφή. Μπορούν να παίξουν διάφορα παιχνίδια μάθησης, να εκφραστούν και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους. Κάνουν πολλές εργασίες και η δασκάλα τους τις αναρτά στο ιστολόγιο. Βρίσκουν οδηγίες για τις εργασίες τους και επιπλέον ασκήσεις. Μπορούν να δουν ακόμα το πρόγραμμά τους στο ημερολόγιο τάξης.
  Τα παιδιά απολαμβάνουν το ιστολόγιό τους και χαίρονται που υπάρχει η ιστοσελίδα. Παίζοντας διάφορα παιχνίδια μαθαίνουν και διασκεδάζουν.Τους αρέσει να μοιράζονται φωτογραφίες και μουσική σε έναν ηλεκτρονικό "πίνακα ανακοινώσεων". Είναι ένας τρόπος να μάθουν να επικοινωνούν και συμπεριφέρονται στο διαδίκτυο. Γι'αυτό φτιάχτηκε η ιστοσελίδα, εκτός από το ότι είναι η "δική τους" βιβλιοθήκη με χρήσιμες πληροφορίες.
   Βλέπουμε λοιπόν ότι το διαδίκτυο βοηθά τα παιδιά να μάθουν καινούρια πράγματα. Η ιστοσελίδα τους έχει πολλές πληροφορίες οργανωμένες. Τελικά το διαδίκτυο έχει πολλά αρνητικά, αλλά μπορεί να γίνει και ένα εργαλείο μάθησης.

η συντακτική ομάδα
των δροοσταλίδων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου