Ιστορίες παιδιών

Ποιητικές δημιουργίες από τις δροσοσταλίδες!! Μπράβο σας! Εξαιρετική δουλειά!!! Τα δύο δίστιχα που έγραψε η κάθε ομάδα..."συναντήθηκαν"  σε ένα ποίημα. 
Το ποίημα που γράψατε και εικονοποιήσατε για το παιδί στο δάσος, με αφορμή το "κορίτσι" του Οδυσσέα Ελύτη.



Παιδί

Ένα γω και τρία συ
βλέπω και ακούω
τα όνειρά μου υπακούω

Δύο συ και τρία γω
μες στο δάσος τραγουδώ

Ηλιαχτίδες φυλωσσιές
παίζουνε κρυφτό αν θες

Βρήκα ένα λουλουδάκι
και το πότισα λιγάκι

Μες στο δάσος τριγυρνώ
πίσω μου ζώα κοιτώ

Μια αρκούδα παχουλή
κυνηγάει το μέλι της

Για να φάει πιο πολύ
αυτή και το αρκουδάκι της

Το΄να μου χέρι μπροστά
τ΄άλλο μου το χέρι πίσω
φεύγω πριν σε συναντήσω














2 σχόλια:

  1. Τέλειο μπράβο κυρία!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπράβο σε εσάς! Εσείς γράψατε τους στίχους και τους ζωγραφίσατε! Εγώ απλά τις πέρασα στον υπολογιστη.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή